Általános garanciális feltételek TECH-Controllers / Sinum termékek esetén
1. § Általános rendelkezések
1. TECH STEROWNIKI II Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , székhelye Wieprz, ul. Biała Droga 31, 34-122 Wieprz, NIP 5512360632, REGON 356782780 bekerült az Országos Bírósági Nyilvántartás Vállalkozói Nyilvántartásába, amelyet a Krakkó-Śródmieście Kerületi Bíróság vezet . a továbbiakban: " Termelő "), ezúton ad át a címzett Kártyákat A jótállási jegyen (továbbiakban: „ Jótállási jegy ”) feltüntetett készülék (a továbbiakban: „Készülék”) jótállása (a továbbiakban: „ Vevő ”) GARANCIA a jelen dokumentumban leírt feltételek szerint (a továbbiakban: „ OWG ”).
2. A Készülék használata előtt figyelmesen olvassa el a mellékelt használati útmutatót.
§ 2. Jótállási idő
1. A jótállás 24 hónapos időtartamra szól.
2. A jótállási időszak a készülék Ügyfél részére történő átadásának napjától számít. A jótállási idő lejárta után a gyártónak bejelentett készülékhibákra nem vonatkozik a garancia.
3. A Vevő a szavatossági igényét a pontban meghatározott időtartam lejárta után is érvényesítheti 1, ha ezen határidőn belül értesítette a Gyártót a hibáról.
§ 3. Jótállási feltételek.
1. A garancia kiterjed a 2. §-ban említett időszak alatt feltárt hibákra Az OWG 1. pontja, amely az Eszközben rejlő okokból ered.
2. A garancia nem terjed ki a Készülék azon hibáira, amelyek a következőkből erednek:
a) mechanikai sérülés,
b) a használati útmutató ajánlásaival vagy a Készülék rendeltetésszerű használatával nem összhangban történő használat,
c) véletlenszerű események, beleértve a villámlást, tüzet, áradást, magas hőmérsékletet és vegyi anyagokat,
d) szakszerűtlen telepítés (összeszerelés) és konfiguráció (ellentétben a kézikönyvben foglalt elvekkel), beleértve a nem megfelelő tápellátást és külső eszközök csatlakoztatását, amelyek károsíthatják a Készüléket.
3. A garancia nem vonatkozik a fogyóeszközökre, a nem közvetlenül a Gyártó által gyártott elemekre, valamint azokra az elemekre, amelyekre harmadik fél garanciája vonatkozik.
4. A Készülék biztonsági intézkedéseinek (plombák, garanciális matricák, sorozatszámot tartalmazó matricák) Ügyfél általi megsértése, valamint a Készüléken az Ügyfél által az OWG-ben meghatározott eljárás nélkül végrehajtott módosítások vagy javítások - az elévülést eredményezik. ennek a garanciának.
4. § Panaszbeadás.
https://dellamel.hu/Garanciaval_kapcsolatos_ugyintezes
1. A panaszokat írásban kell benyújtani, és a következőket kell tartalmazniuk:
a) Ügyféladatok,
b) a hibabejelentő adatai (ha a hibabejelentő nem a Megrendelő)
c) eredeti jótállási jegy,
d) a vásárlást igazoló dokumentum (magarországi számla, nyugta) eredeti vagy másolati példánya,
e) a hiba részletes leírása.
2. szakasz megsértése miatti panasz benyújtása 1. §-a meghosszabbíthatja a panaszelbírálási folyamatot, vagy annak el nem ismerését eredményezheti.
3. A panaszt a reklamált készülékkel együtt a magyarországi forgalmazó címére kell eljuttatni a panaszügyi osztályhoz, azaz:
Magyaroszági forgalmazó:
Dellamel Kft. 9400 Sopron Cserngery u 39.
5. Az Ügyfélnek a panaszbeadvány részeként megfelelően rögzítenie kell az Eszközt szállítás közben.
6. A jótállási időn belüli azonnali reklamáció érdekében a reklamációt a hibás Készülékkel együtt írásban megküldése előtt a Vevő a gyártó honlapján elérhető űrlapon keresztül nyújthatja be:
7. A jótállási időszak alatti reklamáció benyújtása a pontban említett elektronikus formában 6. pont elegendő ahhoz, hogy úgy tekintsük, hogy a bejelentés a jótállási időn belül történt.
https://dellamel.hu/Garanciaval_kapcsolatos_ugyintezes
5. § A Gyártó jogai és kötelezettségei
1. Reklamáció elfogadása esetén a Gyártó vállalja, hogy a hibás Készüléket térítésmentesen kijavítja vagy újra cseréli, ha olyan hibát észlel, amely nem eltávolítható.
2. Ha a Készülék javítása vagy újjal történő cseréje aránytalanul magas költségekkel jár a Gyártó számára, vagy lehetetlenné válik, a Gyártó a kifizetett árat visszatéríti a Vevőnek, a Vevő pedig visszaküldi a Készüléket a Gyártónak.
3. Az Eszköz újra cseréje esetén a garancia nem terjed ki a csatlakoztatással és paramétereinek beállításával kapcsolatos tevékenységekre.
4. Ha a javítás vagy csere időpontjában a Készüléket már nem gyártják, vagy már nem ugyanabban a változatban gyártják, a Gyártó jogosult azt egy hasonló, nem rosszabb paraméterekkel rendelkező termékre cserélni.
5. A panaszt a gyártó a benyújtástól számított 30 napon belül megvizsgálja, az igények megalapozottságának megítéléséhez szükséges információk vagy dokumentumok rendelkezésre bocsátásával együtt.
6. Mielőtt döntést hozna arról, hogy elfogadja-e a panaszt, a gyártó felkérheti az Ügyfelet a 4. §-ban említett információk vagy dokumentumok benyújtására. 1 ÁSZF. pontban meghatározott határidő ilyen esetben 4. pontja meghosszabbítható a Megrendelő válaszának várakozási idejével.
7. Ha a reklamációt nem fogadják el, az Eszköz visszakerül a Vevőhöz.
6. § Záró rendelkezések
(1) A hiba előfordulására vagy fel nem merülésére vonatkozó értékelésekben eltérések esetén a felek közös megegyezéssel kijelölt értékbecslő vagy kutatóegység értékeléséhez fordulhatnak. A szakértelem költségeit a Gyártó és a Megrendelő megállapodása szerint rendezzük.
2. Kérjük, a panaszkezeléssel kapcsolatos kérdéseit és kétségeit a Panaszügyi Osztályhoz forduljon
Kovács Zoltán
Műszaki tanácsadó-támogató mérnök
tel. +36 30 091 9818
e-mail: szerviz@tech-controllers.com
Elérhető munkaidőben:
Hétfő-Péntek
7:00-16:00
Szombat
9:00-12:00
3. A jótállás nem zárja ki, korlátozza és nem függeszti fel a Vevőnek az eladott áru hibáira vonatkozó jótállási rendelkezésekből eredő jogait.